Renginiai

Projektas ,,Žemės spalvos“

Kovo 17-21 dienomis pradinių klasių mokiniai ir PUG ugdytiniai vykdė projektą „Žemės spalvos“, skirtą Tarptautinei Žemės dienai. Kodėl „Žemės spalvos“? Ogi todėl, kad kasdien vyravo išskirtinis spalvos akcentas ir jį lydinti veikla. Pirmadienis – Spalvų paletė. Mokiniai žiūrėjo Animals Planet filmukus, kurie patarė, kaip saugoti aplinką ir mažinti klimato kaitą. Antradienį, Saulučių dieną, mažieji mokėsi rūšiuoti plastiką, efektyviai panaudoti saulės energiją. Trečiadienis – Lašelių diena. Pradinukai subangavo jūros spalva. Diskutavo apie vandens išsaugojimą, klasės duris puošė lašeliais, užrašė mintis apie vandenį. Ketvirtadienį, Žolyno dieną, mokiniai ne tik žaliai pasipuošė, bet sužinojo daug nauja apie stiklo rūšiavimą ir perdirbimą, kodėl reikia saugoti augalus. Penktadienis – Sodininko diena, todėl klasės švietė balta spalva. Mokiniai apibendrino projektą ir „išaugino“ spalvingus projekto žinių, idėjų, darbų medžius.

Tikimės, jog  projektas toliau tęsis realiame gyvenime – mokiniai augs sąmoningi vartotojai: rūšiuos, žinos, patars, kurs, atras. Tuomet pasakos pabaiga ,,gyveno ilgai ir laimingai” bus apie ją, Žemę.

Mokytojos L. Vaigauskienė, V. Barakauskienė




Ankstesnės naujienos


Kovo 20-oji - Žemės diena. Ji gimė iš paprastų žmonių susirūpinimo savo ir mūsų žemės likimu. Buvo pradėta kalbėti apie oro ir kitų gamtos išteklių tausojimą ir apsaugą, būtinumą išsaugoti parkus ir poilsio zonas. Žemės dienai minėti buvo pasirinktas pavasario lygiadienis - laikas, kai dienos ir nakties ilgumas tampa vienodas visuose Žemės rutulio taškuose. 1992 m. Žemės diena oficialiai įteisinta  ir Lietuvoje.

Ar esame nuovokūs, išmintingi ir šmaikštūs? Kiek daug žinome apie savo gimtąjį kraštą ir Europos Sąjungą? Į šiuos ir daugybę kitų klausimų atsakė „Šaltinio“ komanda, dalyvavusi „Europrotų“ pavasario sezono turnyruose, kurie vyko nuo vasario 26 iki kovo 19 d. Raseinių savivaldybės viešojoje bibliotekoje. 

Kuriami animaciniai serialai, steigiamos reklamos agentūros, per šokį mokomasi chemijos formulių, piešiniais perteikiamas eilėraščio turinys. Tokie netradiciniai mokymosi metodai šiuo metu taikomi beveik 100 Lietuvos mokyklų, kurios dalyvauja programoje “Kūrybinės partnerystės”. Įvairias mokslo disciplinas – biologiją, matematiką, lietuvių kalbą, ekonomiką – jungiantys projektai nepaiso įprastinės pamokos normų ir plečia jos ribas. Projektus mokyklose vykdo įvairių sričių kūrėjai ir profesionalai – aktoriai, žurnalistai, architektai, kino režisieriai, dizaineriai.

Žmonija formuojasi tik kolektyve: vienas žmogus niekada neužauga, – žmogus augina žmogų.
Žmogus yra toks, koks pats save sukuria.
Sugebėjimų dirbti su žmonėmis yra tiek, kiek yra žmonių.
Žmogus, nedarantis klaidų, paprastai nedaro nieko.
Žmogus turi  būti stipresnis negu jo jausmas.
Reikia daug išgyventi, kad taptum žmogumi.
Yra tik vienas skirtumas tarp išprotėjusio žmogaus ir manęs. Aš - neišprotėjęs.
Žmogus skiriasi nuo visų būtybių sugebėjimu juoktis.
Pakanka akimirkos, kad taptum didvyriu, bet reikia viso gyvenimo, kad taptum žmogumi.
Būk tokiu žmogumi, kokį norėtum sutikti.
Gebėjimas sukurti gerą nuotrauką – tai ne Dievo dovana. To galima išmokti.

Kas per šviesa lange plevena?
Tai saulė rytmetinė? Va, ir ne.
Kažkas ten ,,Facebooke“ tyloj skrebena
Vienatvėj, ilgesy, nakčia...

Tokia aliuzija į Viljamo Šekspyro eilutes pamoką 8 b klasėje pradėjo rašytoja Ilzė Butkutė. Kai vaikai liovėsi juoktis, kurianti praktikantė pasiteiravo, kur dar susitinka šiuolaikinės džiuljetos ir šiuolaikiniai romeo. 
– ,,Facebooke!“ Na, ir dar ,,Draugas.lt“ ,– šmaikštavo aštuntokai.