STEAM

Piešiančio robotuko gamyba

Tikslas. Ugdyti ir skatinti mokinių inovatyvius techninius gebėjimus
Uždaviniai. 
1.    Nurodyti pagrindines elektrinės grandinės dalis (srovės šaltinis, vartotojas, laidai, jungiklis);
2.    Gaminant robotuką, teorines žinias taikyti praktikoje.

Panaudodami vienkartinius popieriaus indelius, baterijas ir spalvotus pieštukus, pasitelkę savo kūrybiškumą ir racionalų mąstymą, 3c klasės mokiniai konstravo robotukus.

Mokiniai turėjo išsiaiškinti, kaip ir kur galima pritvirtinti bateriją ir jos laikiklį, kad robotas išlaikytų pusiausvyrą, o kūrinys būtų estetiškas. Konstruodami mokiniai atrado sprendimus, kaip padidinti robotuko greitį, išsiaiškino, kas lemia, kad  jie piešia skirtingas figūras, juda skirtinga amplitude.
Per praktinę veiklą buvo lavinami mokinių gebėjimai priimti sprendimus, loginis mąstymas, skatinamas kūrybiškumas, bendradarbiavimas.

Pradinių klasių mokytoja L. Vaigauskienė

 




Ankstesnės naujienos


Nėra įrašų